«Μεταφορές - ρουσφέτια προς τον ΕΟΦ»

Τελικά, η Ελλάδα του ρουσφετιού και του νεποτισμού φαίνεται πως ποτέ δεν πεθαίνει, ούτε σε εποχή Μνημονίου! Ρουσφετολογικές μεταφορές εργαζομένων προς τον Εθνικό Οργανισμό Φαρμάκων (ΕΟΦ) καταγγέλλει ο σύλλογος των εργαζομένων του Οργανισμού σε επιστολή του που απέστειλε στον πρόεδρο, Γιάννη Τούντα.

Οι εργαζόμενοι, επικαλούμενοι την τήρηση της νομιμότητας, επισημαίνουν ότι με διαδικασίες - εξπρές και χωρίς να έχουν τηρηθεί όλες οι απαραίτητες διαδικασίες, μεταφέρθηκε εργαζόμενος του ΚΕΕΛΠΝΟ στον ΕΟΦ.

Ειδικότερα, όπως υπογραμμίζουν στην επιστολή τους: «...γινόμαστε μάρτυρες ενός κλασικού "ρουσφετιού". Την τοποθέτηση με "διάθεση" συγγενικού προσώπου (ειδικότητας ΠΕ Χημικών Μηχανικών με μεταπτυχιακό/Υγιεινής Περιβάλλοντος) από το ΚΕΕΛΠΝΟ στον ΕΟΦ».

Ο Σύλλογος Εργαζομένων του ΕΟΦ με επίσημο έγγραφό του είχε ζητήσει πριν από λίγες ημέρες να ενημερωθεί για τις διαδικασίες που ακολουθήθηκαν, προκειμένου να διαπιστωθεί, πέραν του μη ηθικού του ζητήματος, και η νομιμότητα της όλης διαδικασίας.

Επειτα από την απάντηση που έλαβαν από το τμήμα προσωπικού, οι εργαζόμενοι διαπίστωσαν ότι εστάλη «φωτογραφικό» αίτημα προς το ΚΕΕΛΠΝΟ με το οποίο ζητούνταν να «διατεθεί υπάλληλος με ειδικότητα ΠΕ Χημικών Μηχανικών (!) με μεταπτυχιακό κατά προτίμηση Υγιεινής Περιβάλλοντος (!) για κάλυψη αυξημένων υπηρεσιακών αναγκών».

Ερωτήματα

Το σωματείο αναρωτιέται «πώς ακριβώς συνάδει το αντικείμενο της Υγιεινής Περιβάλλοντος με το αντικείμενο των Επιθεωρήσεων ή των Βιοκτόνων; Κι από τις αυξημένες υπηρεσιακές ανάγκες γιατί τέτοια προτεραιότητα στο συγκεκριμένο πεδίο, δηλαδή οι υπόλοιπες υπηρεσιακές ανάγκες έπονται;»

Εκτός αυτού, ο σύλλογος των εργαζομένων του ΕΟΦ τονίζει ότι με ενέργειες των μελών του το 2010 «σταμάτησε κατόπιν έντονων αντιδράσεων εν τη γενέσει της η απόπειρα μεταφοράς περίπου είκοσι υπαλλήλων από το "αμαρτωλό" ΚΕΕΛΠΝΟ», όπως αναφέρει.

Να σημειωθεί πάντως ότι ο ΕΟΦ, που καλείται ειδικά το τελευταίο διάστημα να φέρει σε πέρας σοβαρά ζητήματα που σχετίζονται με τα φάρμακα (τιμές, έλεγχος ποιότητας, διακίνηση κ.λπ.), παρουσιάζει σοβαρότατη έλλειψη προσωπικού. Ο ίδιος ο πρόεδρος, Γιάννης Τούντας, έχει δηλώσει ότι πλέον οι εργαζόμενοι σε σχέση με το παρελθόν είναι οι μισοί, γεγονός που συχνά προκαλεί και καθυστερήσεις σε διάφορες μείζονος σημασίας δραστηριότητες.